Vi er her for at hjælpe

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål!

Før du bestiller

1. Hvilke opgaver kan Designhood løse?

Svaret er kort: Alt! Om det er en powerpoint til mødet med bestyrelsen, salgsmateriale til den forestående messe eller re-branding af hele virksomheden. Vi løser det for dig!

2. Hvor lang tid tager det?

Vi leverer altid inden for din deadline. Simple opgaver løses selvfølgeligt hurtigere end store. Det er klart.

3. Hvad koster det?

Hver type opgave har sin egen pris. Med Designhood får du en platform, der optimerer på processerne i bestilling og udførelse af grafisk design, og du vil derfor altid blive mødt med en konkurrencedygtig pris på netop det produkt, du efterspørger.

4. Kan jeg få hjælp til at formulere opgaven?

Sagtens! Du kan altid skrive til os så hjælper vi dig gerne. Skulle der være små uklarheder i det brief du sender os, tager en af vores Creative Managers fat i dig inden opgaven sendes til grafikeren.

5. Kan jeg købe mig til et fast timeantal om måneden?

Ja da! Det er intet problem. Vores Pro-pakke tillader, at vi skræddersyr en kontrakt efter præcis dine ønsker. Det vigtigste for os er, at det fungerer på dine præmisser. Om du har behov for at bestille enkeltstående opgaver i spidsbelastningsperioder, eller vil have et kontinuerligt flow af grafiske løsninger, finder vi sammen ud af, hvordan dine behov bedst opfyldes.

6. Hvilken pakke skal jeg vælge; Basic- eller Pro-pakken?

Basic-pakken er for dig, der måske lige vil prøve af, om Designhood er noget for dig. Pro-pakken anbefales, hvis du bestiller grafik af flere omgange, ønsker at tilknytte flere brugere til samme account eller oprette en betalingsaftale, så Designhood automatisk trækker det beløb du har bestilt for. I Pro-pakken har du også mulighed for at oprette specialaftaler på eksempelvis fast levering af timer hver måned.

Udførsel

1. Hvem laver min grafik?

Din grafik laves af de freelancere, vi har tilknyttet. Hver freelancer er screenet og kvalitetstjekket, inden de er inviteret ind i ”nabolaget”, samt kategoriseret efter evner indenfor specifikke produktgrupper. Derved får du den bedste grafiske designer til din opgave.

2. Hvad hvis jeg har ændringer til min grafik?

Så ordner vi det! Der kan ske justeringer hen af vejen, og selvom vi bestræber os på at levere præcis det, du ønsker, er der selvfølgelig mulighed for Click&Comment-korrektur i platformen, inden opgaven leveres endeligt til dig.

3. Er der noget jeg selv skal stå for?

Som udgangspunkt ikke. Du modtager en e-mail, når dit design er færdigt og klar til gennemgang. Med enkelte klik kan du se dit design og godkende det direkte i platformen.

4. Hvordan kan jeg kommunikere med min grafiker?

Du kommunikerer med din grafiker via platformen. Vi har tilknyttet et smart kommunikationsmodul, der gør det muligt for jer at instant-chatte om opgaven.

5. Hvordan sikrer jeg mig, at resultatet er lige som jeg vil have det?

Designhoods platform har tilknyttet Click&Comment-korrektur. Her kan du markere, tegne og kommentere direkte på din opgave. Det optimerer de mulige korrekturgange, og sikrer, at du er tilfreds med det produkt, vi leverer.

Modtagelse

1. Hvilke filer skal jeg bruge?

Vi sikrer det rigtige format. Allerede i første fase hvor du bestiller opgaven, sikrer vi os, at du modtager præcis de filtyper, du skal bruge – til tryk og digital.

2. Hvad sker der med mine filer?

Vi opbevarer det udførte arbejde og arbejdsfilerne sikkert i Designhoods platform.

3. Hvornår skal jeg være til rådighed for at godkende og give inputs til redigering?

Du modtager en notifikation direkte i indbakken, når din opgave er klar til gennemsyn. Her har du så mulighed for at godkende, eller komme med dine korrekturer til opgaven.

4. Kan jeg genbruge den samme freelancer, hvis jeg er tilfreds med arbejdet?

Både ja og nej. Du kan godt ønske den samme freelancer igen. Men; Vi ønsker kun at levere den bedste kvalitet til dig, så hvis det ligger udenfor freelancerens spidskompetencer, vil vi foreslå en anden. Samtidigt er det ikke alle vores freelancere, der arbejder udelukkende for Designhood. Det kan ske, at din oprindelige freelancer ikke kan udføre opgaven indenfor din deadline.  Har du Pro-pakken? Din tilknyttede Creative Manager sikrer kontinuitet mellem opgaver, og er garant for, at den næste freelancer følger samme stil og forstår historikken.

Ordre og betaling

1. Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Du kan betale med kreditkort eller faktura. Vælger du Pro-pakken, kan du oprette en betalingsaftale.

2. Jeg har afgivet en ordre, men ønsker at ændre den. Hvordan gør jeg det?

Du tager kontakt til din Creative Manager via platformens kommunikationsmodul, og herefter hjælper han/hun med tilretningen.

3. Hvad er status på min ordre?

Det kan du se under “Overblik” inde på platformen.